Pomoc

Konto klienta

  1. Nie otrzymałem linku aktywacyjnego
    Zarejestruj się ponownie z tym samym adresem e-mail. Link zostanie wysłany kolejny raz. Sprawdź folder ze spamem w programie pocztowym.
  2. Czy wersja płatna posiada wiecej funkcji?
    Wersje płatnego abonamentu posiadają dokładnie te same funkcje co opcja bezpłatna. Różnią się za to ilością przechowywanych informacji - porównaj wersje.
  3. Czy wykupując płatny abonament muszę zmieniać coś w aplikacji na telefonie?
    Nie. Aplikacja działa bez zmian. Płatna wersja abonamentu pozwala na przechowywanie większej ilości danych na Twoim koncie.


Używanie aplikacji mobilnej

  1. Czy program jest widoczny w telefonie, na którym został zainstalowany?
    Można ukryć ikonę programu (zaznacz w programie "ptaszkiem" odpowiednie pole). Powoduje to brak wyświetlania ikony aplikacji w zainstalowanych programach. Ikona programu jest widoczna w menadżerze aplikacji, jednak jej nazwa i znak graficzny jest tak dobrany aby nie był rozpoznawalny.
  2. Jak uruchomić program gdy ikona jest ukryta?
    Jeżeli ikona aplikacji jest ukryta, możesz łatwo uruchomić program wybierając numer 123456# i wciskając przycisk połączenia.
    Program zostanie uruchomiony.
  3. Czy muszę instalować aplikację także na swoim telefonie?
    Nie. Aplikację instaluje się wyłącznie na telefonie, który chcemy kontrolować.
    Wszystkie dane przeglądane są na tej stronie www.
  4. Dlaczego aplikacja nie zbiera danych z telefonu?
    Po instalacji
  5. Dlaczego nie mogę zaktualizować/odinstalować programu?
    Przed odinstalowaniem lub aktualizacją aplikacji należy przywrócić prezentowanie ikony programu (wyłączyć opcję ukrywania).
  6. Co się dzieje gdy telefon chwilami nie ma dostępu do internetu?
    Jeżeli Twój telefon nie posiada aktualnie połączenia z internetem, nie ma kłopotu, wszystkie dane są gromadzone. Zostaną przesłane do serwisu jak tylko telefon uzyska połączenie z internetem.
  7. Czy można używać Oprogramowania na kilku telefonach?
    Ilość telefonów na których używane jest oprogramowanie określa abonament.
    Można natomiast zmieniać telefony (instalować i aktywować oprogramowanie na różnych telefonach). Jednak dane gromadzone są od tego, który został ostatnio aktywowany.
  8. Czy muszę fizycznie posiadać telefon, na którym ma działać Let Me Spy?
    Tak, na telefonie należy zainstalować bezpłatne oprogramowanie pobierając je z Google Play™. Po uruchomieniu zarejestrować lub zalogować się istniejącym kontem. Trwa to kilkadziesiąt sekund.
  9. Czy za używanie systemu pobierane są opłaty?
    Abonament FREE pozwala na użytkowanie bezpłatne. Płatne abonamenty pozwalają na gromadzenie większej ilości danych.